Обучение на обучаващи: подпомагане на обучителите на възрастни да прилагат принципите на андрагогиката чрез използването на симулационно обучение, базирано на игри.

Проектът „EAGLE: Обучение на обучаващи: подпомагане на обучителите на възрастни да прилагат принципите на андрагогиката чрез използването на симулационно обучение, базирано на игри“ (No: 2023-1-BG01-KA220-ADU-000160099) е с водещ координатор ИССИО и ще се изпълнява в партньорство с 5 организации – ФБО, България, SMARTUP N.B. SYSTEMATIC MANAGEMENT S.L., Испания, INSTITOUTO TECHNOLOGIAS, Гърция, Euroopas, Естония, ALL DIGITAL AISBL, Белгия. Дейността по проекта официално стартира на 1 декември 2023 г. и е с продължителност две години. Проектът се финансира от ERASMUS+

Основната цел на проекта е да създаде образователна методология за обучители на възрастни, въз основа на която обучителите ще могат да създават образователно съдържание, базирано на игрова симулация, за подпомагане и насърчаване на обучаемите в процеса на активно учене и постигане на собствените учебни цели.
По време на двугодишното изпълнение на проекта EAGLE в партньорство ще бъдат разработени:

  • Многоезичен и многофункционален уебсайт на проекта на английски, български, гръцки, естонски и френски език.
  • Модули за обучение EAGLE – задълбочена програма за обучение, включваща принципите на андрагогиката както в нови, така и в съществуващи възможности за обучение на възрастни, предназначена да подпомогне обучителите да въвеждат иновации в обучението на възрастни, като обхваща 3 основни теми: „Зелени умения и устойчивост“, „Права на служителите при работа от разстояние“ и „Дигитални умения за преподаватели на възрастни“.
  • Образователни сценарии EAGLE – методологическо ръководство за включване на обучението чрез игри в образователните предложения и възможности за учене, включващо документирано ръководство за прилагане на методологиите на обучение базирано на игри, както и 6 сценария на обучение базирано на игри, разработени на базата на ключови теми от проекта, включващи принципите на андрагогиката в обучението и образованието чрез игри.
  • Платформа EAGLE 3D – авангардна, персонализирана среда за обучение в 3D виртуален свят, която включва разработените в проекта възможности за обучение в 3D виртуален свят, позволявайки на преподавателите и обучаемите да се запознаят с разработените модули за обучение и да проверят знанията си чрез сценариите за обучение, базирани на игри в рамките на проекта, подобрявайки капацитета на обучителите да предоставят и включват методологии за обучение, базирани на игри, и андрагогика в своите учебни програми.
  • Наръчник за 3D платформата, съдържащ методически указания за внедряване на 3D платформата, както и на всички образователни възможности на проекта, в учебните програми за образование и обучение на възрастни. Освен това в проекта ще бъдат включени 120 преподаватели на възрастни, които ще тестват платформата и продуктите в нея с цел подобряването и.

Събития за разпространение и мултиплициране, включително заключителна конференция по проекта в Брюксел, за да се осигури популяризиране на разработените по проекта методологии и образователни възможности и висока степен на устойчивост на проекта.
Повече информация за проекта и актуална информация може да намерите на:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/101546858
Facebook: https://www.facebook.com/eagle.erasmus
Project Website: https://eagleproject.net

20 Февруари, 2024 г.

Листовка на шест езика по проект EAGLE.

15 Март, 2024 г.  

Среща по проекта EAGLE в Талин.

22 Май, 2024 г. 

12 Юли, 2024 г. 

19 Юли, 2024 г. 

Информационна листовка на проекта EAGLE.

1 Ноември, 2024 г.

Екип на ИССИО взе участие в конференция на платформата за учене на възрастни EPALE.

13 Ноември, 2024 г.

Екипът на проект EAGLE се срещна онлайн на 12 ноември.

Умения

, , ,

Публикувано на

20.12.2023